Ορειβατική στον Κίσσαβο, 26-28/12/2016

Από Wikitriti
Πήδηση στην πλοήγηση Πήδηση στην αναζήτηση

TO HMEROLOGIO EINAI YPO DIAMORFOSH `PARAKALO MHN TO KOINOPOIHSETE PRIN TO OLOKLHROSO :)

..KON/NOS! /

Ορειβατική 2016 - Κίσσαβος Created 12/29/2016 4:08 pm by me

Ορειβατική 2016 - Κίσσαβος

Συγκεντροθήκαμε στην Λέσχη στις 5 το πρωί, 26 Δεκεμβρίου, και κατά τις 5:30πμ το πούλμαν ξεκίνησε με προορισμό την Κηφισιά. Αφού ανέβηκαν και οι υπόλοιποι από την Κηφισιά ξεκινήσαμε για το χωριό Σπηλιά, στους πρόποδες του Κίσσαβου. Κατά τις 10πμ φτάσαμε στο χωριό και 10:30πμ αφού περάσαμε από την ταβέρνα που φάγαμε την φασολάδα την τελευτία ημέρα της Ορειβατικής ξεκινήσαμε για το καταφύγιο. Το καταφύγιο ήτανε προσβάσιμο και από τον δρόμο 12 χιλιομέτρων. Πήγαμε από το μονοπάτι, μία όμορφη διαφρομή στην αρχή μέσα από δάσος με οξειές, και μετά με χαμιλή βλάστηση και ωραία θέα.

Κατά τις 2 φτάσαμε στο καταφύγιο όπου μας δέχτηκε ο καταφυγιάς, και μας έδειξε τους κοιτώνες. Δυστυχώς δεν υπήρε κοινός κοιτώνας για όλους, έτσι χωριστήκαμε σε έναν που ήταν στον επάνω όροφο χοριτικότητας 20 ατόμων, και έναν στο κάτω ισόγειο χωριτικότητας 12 ατόμων, όπου εκεί έμεινε το συμβούλιο τιμής.

Στο σαλόνι είχε 4 - 5 άτομα παρέα οι οποίοι αργότερα φήγανε. Καθώς η κουζίνα ήτανε ελεύθερη και μη οργανωμένη, άλλοι ξεκινήσανε το μαγείρεμα, άλλοι τον ύπνο και μετά το μαγείρεμα. Κάποιοι ανοιχνευτές με σανίδες scateboard βγήκαν έξω και επιδοθίκανε σε snowboard και παρεμφερείς αθλοπεδίες.

Το απόγευμα κίλησε ήσυχα, με την ομύχλη να αγγαλιάζει το καταφύγιο, κόσμο να παίζει stress. Ειδηκή μνία πρέπει να γίνει και στην υψιλή μαγειρική που έλαβε μέρος σε αυτή την ορειβατική!: Φασολάδα από τον Θανάση Χατζινικολή και άλλους ανοιχνευτές, Ριζότο με μανιτάρια και ψιλοκομένο κρεμμύδι από την Αλεξία Ντε Πιάν, Ηλία Παρθένιο και άλλους ανοιχνευτές, Ντοματόσουπα, Καρυστινά χωριάτικα λουκάνικα με αντίστοιχο κρασί, και φυσικά noodless, τορτελίνια και έτοιμες σούπες, cote de boeuf, τιγανιτά αυγά με μπέικον και σαγανάκι και τόστ για πρωινό, μπρόκολο!

Η νύχτα έπεσε και στο παλέρμο!. Λίγο πριν κλήσει η γεννήτρια στις 11μμ, τα αρχηγεία και οι παλαιοί συνεχίσανε με Σουηδικό πνεύμα τη βραδιά. Κλείνοντας η βραδιά έγινε αυθόρμιτη πυρά γύρω από το τζάκι, με κυρίως προσκοπικά/ 3ομαδίτικα τραγούδια!

Το πρωί 27 Δεκεμβρίου ξυπνίσαμε και μετά από ένα γερό πρωινό ετοιμαστίκαμε και ξεκινήσαμε οι 26 για την κορυφή. Σύντομα από 26 γίναμε 25, καθώς μία χθεσινοβραδινή ντοματόσουπα εμπόδισε έναν ανοιχνευτή να συνεχίσει.

Ο καιρός συνεφιασμένος με ομύχλη και αέρα, ο οποίος όσο ανεβαίναμε γινότανε και εντονότερα. Πλησιάζοντας την κορυφή ο αέρας έγινε τόσο δυνατός που ήθελε προσοχή να μην μας πάρει! Φτάσαμε στην κορυφή όπου βρήκαμε την καμπάνα της εκκλησίας και την είσοδο. Μπήκαμε στην εκκλησία και λίγη ωρα μετά βγήκαμε, βγάλαμε την φωτογραφία της κορυφής και ξεκινήσαμε την κατάβαση.

Κατεβαίνοντας αρκετοί επιδοθίκανε σε koloski. Οι Αποστόλης και Κων/νος σε κάποια στιγμή που καθάρισε στιγμιαία ο ουρανός από την ομίχλη, είδανε ένα παλιό κτήριο του OTE να εμφανίζεται στον ορίζοντα. Αφήσαμε τα σακήδιά μας και πήγαμε να το εξερευνίσουμε. Σύντομα εξαφανίστικε πάλι μέσα στην ομύχλη. Συνεχίσαμε να ανεβαίνουμε και όποτε εμφανιζότανε διορθώναμε την πορία μας. Μετά από 10 λεπτά ανάβαση - 5 λεπτά εκτός μονοπατιού- το φτάσαμε και το εξερευνίσαμε. Πριν απομακρινθούμε από το μονοπάτι βεβαιωθήκαμε ότι λειτουργούσε το GPS. Το κτήριο εντιποσιακό, παρόλο που φαινότανε φθαρμένο από τον χρόνο, τις καιρικές συνθήκες και τον άνθρωπο! Εντιποσιακή και η εικόνα του μέσα στην ομίχλη με λίγο χιόνι .

Επιστρέψαμε, μαγειρέψαμε και άλλοι ασχοληθίκανε με το διάβασμα, άλλοι με την ακρόαση μουσικής και άλλοι σε stress / ξερή. Εναλάξ ο -κατά τα άλλα συμπαθέστατος καταφυγιάς- έβρισκε θύματα ακροατήριο για τις ιστορίες του, και με διάφορα tricks εναλάσαμε τους ανθρώπους!

Ο Διονύσης οργάνωσε μακριά γαηδούρα! Η βραδιά συνεχίστικε με Παντομημα. Το απόγευμα ξεκίνισε και χιόνιζε με αέρα, όπου το κράτησε όλη τη νύχτα!

Την τρίτη ημέρα, 28 Δεκεμβρίου ξυπνήσαμε στις 7πμ. Από το χιόνι το τοπίο είχε ασπίθσει! Ο όλυμπος φαινότανε πολύ πιο χιονισμένος από την προηγούμενη, και ο δρόμος για κάτω επίσης χιονισμένος! Φάγαμε πρωινό, ετοιμάσαμε το καταφύγιο και συνηδιτοποιήσαμε ότι θα φτάναμε πολύ νορίτερα του αναμενόμενου αν ξεκινούσαμε στις 9. Έτσι αφήσαμε το χρόνο να κιλήσει μαζεμένοι γύρω από το τζάκι. Βγάλαμε φωτογραφία καταφυγίου και ξεκινήσαμε την κατάβασή μας. Ο καιρός καλός, και η κατάβαση αρκετά πιο γρήγορη, καθως κατά τις 11 φτάναμε στο χωριό! Λίγο πριν το χωριό περιμέναμε και τους τελευταίους να έρθουν που ασχολήθικαν με την φύση.

Στην ταβέρνα μας περίμεναν κατά τις 11, οπότε υπήρχε χρόνος για sightseeing@Σπηλιά! Ο Αποστόλης, η Αλεξία Κ. και ο Φίλιππος Μ. και Κών/νος Π. επισκευτήκαμε μία εκκλησία χτυσμένη μέσα στο βράχο! Κατά τις 1 παρά ο εστιάτορας μας ενημέρωσε ότι είναι έτοιμο το φαγητό. Ο Ντομινίκ επισκέφτηκε την κεντρική εκκλησία του χωριού, κάποιοι ανοιχνευτές παίζανε στην παιδική χαρά και βαθμοφόροι εκ του εξωτερικου απολάμβαναν τον ήλιο.

Μετά το φαγητό πήραμε τα σακήδιά μας και πήγαμε στο πούλμαν που μας περίμενε στον ξενώνα που είχε μείνει. Κάναμε μία στάση, και κατά τισ 7 ήμασταν στην Κηφισιά και 7:30 στη Λέσχη.