Ορειβατική στον Πάρνωνα, 1989

Από Wikitriti
Πήδηση στην πλοήγηση Πήδηση στην αναζήτηση
Ημερολόγιο
Ημερολόγιο (Συνέχεια)

28-29-30 Δεκεμβρίου 1989

Ημερολόγιο Καταφυγίου

Να 'μαστε πάλι εδώ παιδάκια! 5 χρόνια μετά δεν είχαμε που αλλού να πάμε και είπαμε να 'ρθουμε πάλι κατά Πάρνωνα μεριά, να ξεκουραστούμε λιγάκι. Η άψογη οργάνωση έκανε πάλι το θαύμα της, ξυπνώντας τον πουλμανατζή στις 4 το πρωί για να φύγουμε στις 4:30. Το ενδιαφέρον της διαδρομής, μετά από αποτυχημένη απόπειρα παρατηρήσεως ελαφιών, επικεντρώθηκε στην ανεύρεση θάμνων επαρκούς ύψους προς ικανοποίηση γυναικείων φυσικών αναγκών. Χαρμόσυνοι χτύποι καμπάνας ανήγγειλαν την άφιξή μας στη γραφική Βαμβακού. Μετά από πορεία 2 ωρών, συμπεριλαμβανομένης και της κατασκευής 2 igloo φτάσαμε στο καταφύγιο. Η πρώτη μέρα κύλησε ήρεμα, παίζοντας «πνευματικά παιχνίδια». Την επομένη μέρα πεταχτήκαμε μέχρι την κορυφή να ψήσουμε καφεδάκι, παίξαμε λίγο ποδόσφαιρο και στη μακριά χειμωνιάτικη νύχτα επαναλάβαμε τις πνευματικές μας ενασχολήσεις. Η βοήθεια του οδηγού μας Δημήτρη Σερβέτη ήταν καθ' όλα άψογη. Αύριο τα κάναμε όλα λαμπίκο και φύγαμε...

ΠΑΡΝΩΝΙΟΝ ΕΠΟΣ

Στο ημερολόγιο έχει γραφτεί και ένα έπος αφιερωμένο στον Πάρνωνα (βλέπε εικόνες ημερολογίου)

Εμπειρία συμμετέχοντα στην ορειβατική

1989 ΠΑΡΝΩΝΑΣ ΚΟΡΥΦΗ BSPILI 12.JPG

Λίγα μέτρα κάτω από την κορυφή του Πάρνωνα. Ο αέρας ήταν τόσο δυνατός που ήταν αδύνατον να καθίσουμε παραπάνω. Μόλις που προλάβαμε να τραβήξουμε 2 φωτογραφίες και ξεκινήσαμε αμέσως την κατάβαση.