Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του "Ορειβατική στην Αστράκα, 26-29/12/2009"

Από Wikitriti
Πήδηση στην πλοήγηση Πήδηση στην αναζήτηση
(Βελτίωση επισημειώσεων)

[[Κατηγορία:Ημερολόγιο έτους 2009]]

Τελευταία αναθεώρηση της 17:48, 2 Ιανουαρίου 2014

Πρώτη Ημέρα

Την πρώτη ημέρα ο καιρός ήταν ιδανικός, λιακάδα και ζέστη όση χρειαζόταν για να είναι ευχάριστη η ανάβαση με βερμούδα. Η πορεία ήταν 3 με 4:30 ώρες. Χιόνι συναντήσαμε ελάχιστο στα τελευταία 100 - 200 μέτρα πορείας. Στο καταφύγιο μας υποδέχτηκε ο καταφυγιάς, και αφού εξεπλάγη με τον αριθμό των συμμετοχών (προβληματίστηκε με το πώς θα χωρέσουμε για να κοιμηθούμε 26 άτομα σε 19 κρεβάτια) μας εξήγησε την λειτουργία του καταφυγίου. Η κουζίνα ήταν οργανωμένη, και μας μαγείρεψαν από ένα γεύμα ( μακαρόνια με σάλτσα την πρώτη και γιουβέτσι σούπα την δεύτερη ημέρα). Τζάκι αν και είχε, δεν είχε ξύλα (!!) για κάψιμο. Ευτυχώς όμως η ζέστη δεν μας έλειψε καθώς λειτουργούσε πολύ καλά μία σόμπα πετρελαίου. Δυστυχώς δεν είχε τουαλέτα σε λειτουργία, και αντί αυτού μας παρέπεμψε στα βραχάκια 50 - 100 μέτρα από την πίσω μεριά του καταφυγίου.

Δεύτερη Ημέρα

Την επόμενη ημέρα αποφασίσαμε να κάνουμε πορεία ως την Δρακόλιμνη και ξεκινήσαμε κατά τις 11:45 πμ. Ο καιρός ήταν συννεφιασμένος και πιο κρύος. Μετά από 1 ώρα φτάσαμε στην λίμνη που ήταν παγωμένη! Περπατήσαμε περιμετρικά, και ανεβήκαμε την κοντινότερη κορυφή για να βγάλουμε την φωτογραφία της " κορυφής ". Ακολούθησαν αθλοπαιδιές στο χιόνι (κολοσκί) και ξεκινήσαμε για την επιστροφή στο καταφύγιο περνώντας από έναν καταρράκτη που βρισκόταν νοτιοανατολικά του καταφυγίου. Το τοπίο και ο καταρράκτης που χυνόταν στην παγωμένη πλαγιά ήταν πανέμορφα. Μετά τον καταρράκτη ξεκινήσαμε την ανάβαση προς το καταφύγιο, υπό ελαφρά βροχή/ χιόνι. Δειπνήσαμε και επιδοθήκαμε σε " μαφιόζο ", τρίβιαλ, στρες, όνο (όχι μακρύ) και παντομίμα. Το σβήσιμο της γεννήτριας / φώτων δεν μας πτόησε καθώς είχαμε προνοήσει και για αυτό. Με την αλλαγή της ημέρας, γιορτάσαμε τον Δημήτρη Τσέγκα με τούρτα.

Τρίτη Ημέρα

Την τελευταία ημέρα ξυπνήσαμε κατά τις 8:30 πμ, ετοιμαστήκαμε, και ξεκινήσαμε την επιστροφή μας. Το βράδυ είχε χιονίσει 20cm χιόνι, και το τοπίο ήταν πολύ διαφορετικό. Κατά τις 12:30 φτάσαμε στο μικρό Πάπιγκο όπου μας περίμενε το πούλμαν για να πάμε στο μεγάλο παπιγκο για φαγητό. Η ηλέκτρα, ο Πάρης, ο Δημήτρης Κοκ. και εγώ ( Κων/νος Παπ. ) κάναμε την διαδρομή με τα πόδια, περνώντας από τις κολυμπήθρες, και φτάσαμε στο εστιατόριο " Καλλιόπη " όπου και συναντηθήκαμε με τους υπόλοιπους για την παραδοσιακή φασολάδα, σε ένα εστιατόριο ονόματι " Καλλιόπη ".

Συμμετέχοντες

(όπως γράφτηκαν στο ημερολόγιο του καταφυγίου)